نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
توافق شخصی حاصل شد !!!

توافق شخصی حاصل شد !!!

در حالی که هواداران یووه منتظر خبر رسمی انتقال دراکسلر به یووه هستند، بانوی پیر در حال نهایی کردن قرارداد ماریو لمینا بازیکن جوان المپیک مارسی است.

علی رغم گزارش هایی مبنی بر توافق دو باشگاه یوونتوس و شالکه بر سر انتقال یولین دراکسلر با مبلغ 26 میلیون یورو به همراه 6 میلیون یورو پاداش ها، باشگاه آلمانی هنوز اجازه ی خروج برای ستاره ی جوان خود صادر نکرده است.

در این حین اسکای اسپرت ایتالیا ادعا می کند یوونتوس در حال آماده سازی بسته ی پیشنهادی برای لمینا بازیکن جوان مارسی است و می خوادهد از پائولو دی چلیه و مائوریسیو ایسلا به عنوان بخشی از پیشنهاد استفاده کند.

لمینای 21 ساله با قراردادی قرضی به ارزش 1/5 میلیون یورو با حق خرید 10/5 میلیون یورویی در پایان فصل به یوونتوس منتقل خواهد شد. لمینا می تواند به عنوان هافبک میانی و هافبک دفاعی ایفای نقش کند.

همچنین بر اساس گزارش RMC، باشگاه یوونتوس با ماریو لمینا هافبک میانی تیم مارسی بر سر انتقالش به تورین، به توافق شخصی رسیده است.

یوونتوس و مارسی در حال انجام مذاکرات جدی بر سر قرارداد قرضی با بند حق خرید در پایان فصل هستند. مبلغ قرضی قرارداد 1/5 میلیون یورو است که می تواند فوراً پرداخت شود و مبلغ حق خرید در پایان فصل 10/5 میلیون یورو خواهد بود.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: